frihetskänsla

God afton;) Sitter här proppmätt efter en god lunch och ska ta mig en kopp. Idag har jag verkligen känt av den där frihetskänslan alla pratar om när man har fått körkort. Har haft bilen idag, så ist för attt springa runt i halva kga har jag kunnat ta bilen för att uträtta alla mina ärenden:) Tänk vad tjock jag kommer att bli sen när jag köper mig en egen bil:) hahahah..... I söndag vart det en tur igen till Sara och kompani. Barnen leker så hilma bra. Tror att William och Ebba är lite små kära i varandra:) Hade träningsvärk föresten i Söndags efter att jag spelade Wii i fem min hos Sara, hmm undra om jag borde börja träna igen?!? Igår var vi på öppna hela dagen, lillan tyckte det var super kul.  Det händer så mycket med henne nu och hon nästan springer fram. Hon är ingen bebis längre, gud så fort tiden har gått. Tänk att hon blir 1 år den 24 jan.

William har det lite kämpigt på nätterna nu för tiden. Han drömmer ofta mardrömmar oh vill aldrig sova själv. Det slutar alltid med att jag eller Micke får sova med han. Man vaknar oftast på natten att han skriker "mamma jag vill att du ska ligga med mig:)" plutt då... När vi säger att han får komma upp, så skriker han ännu mer. Måste vänja av han på nått sätt, sen är det ju svårt att få bort alla mardrömmar. Han vaknar och är helt förskräckt.

Snart jag jag hämta lillen, undra om man ska hitta på nått sen nu när man har bil:)
Till helgen är det tänkt att vi ska gå ut några tjejer, man måste ju fira lite:) Ska bli kul!
På torsdag och lördag ska jag jobba och på Söndag ska William börja på barngymnastik en dag i veckan på Aggeruds skolan, det blir nog kul för han.




William på badet i Lördags


Kärlek!!!





Se hur hon putar med sina små:=) så söt



Det här är Williams halvkusin kan man säga. Hans släkt är väldigt invecklad. Lilla Molly ska alltid bestämma
själv vad hon ska ha på sig:) Hon är ca 2 månader älrde en Isabelle.
kolla in hennes smycken:)


ha en toppen dag i solskenet... Det börjar bli lite mildare nu känner jag, hoppas att det håller i sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0