Hej på er

Som ni märker så är det glest mellan mina inlägg. Mina dagar ser ungefär ut så här.

Lämna barn på dagis
Jobba
Hämta barn på dagis
fixa mat
städa
leka
natta barn
åka till lgh och renovera
kolla facebook;)
Sova.

Ja som ni ser så hinner jag knappt med mig själv som tur är så hjälper Micke mig varje dag nu, så hoppas att det inte ska ta för lång tid. Imorn kommer min syster hit så då ska vi börja lägga golv i Williams rum och tapetsera. Sen är det hall + lillan rum vi ska börja med och då är det BARA fyra rum kvar:) Trivs redan super bra och vet att det kommer att bli sååå fint. Var på loppis i Lördags och köpte mig en jätte gammalt skrivbord som jag har letar efter och en sekretär. Hittade även en jätte gammal som Isabelle ska ha, så får William ta det andra jag köpte till henne, den blir mycket bättre till William. I Vardagsrummet står det fullt med loppis möbler som bara väntar på att bli målade.

Den glada överaskningen som jag skulle berätta var att jag har fått en ny tjänst på mitt jobb. Jag sökte i Måndags en tjänst på beställningsavdelningen på Viasat och i Tisdags var jag på intervjuv och i Onsdags fick jag jobbet. Jag har alltid velat jobba där men trott att jag aldrig skulle kunna få jobb där så vart både chockad och super glad såklart:) Börjar redan imorgon så nu händer det grejer. Längtar dock tills allt är klart i lgh så vi bara kan få mysa och ta det lungt. Nu lär jag sova, ska upp halv sju imorn och måste även hämta min mobil i lgh som jag glömde, skräll!!!

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Linda Lennartsson

Du är så himlans duktig gumman! Säker på att lgh kommer bli kanon och nya jobbet oxå. Slit inte ut dig bara... Hoppas vi kan ses snart!! Kolla när ni har tid med OSLO jag är supersugen. Du,jag, Vilda och Wille, det vore väl koanon!!! PUSS min fina!

2010-11-03 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0