Hej

Helgen bestod av jobb och mera jobb. I Söndags kvälls lagade jag och Sara mat för hela veckan, super smidigt och kul att laga mat tillsammans, får nog bli våran nya Söndagsyssla tillsammans:)
Idag försov jag mig vilket var mindre kul. När jag väl kom inspringandes på jobbet i tron om att jag bara var fem min försenad så fick jag reda på att jag skulle ha börjat halv 8 ist för 9, första gånge jag har tagit så fel på tiden.

Nu har jag fått hem mina hjärtan som precis har somnat. Vi har bara myst och pysslat hela eftermiddan. Det kommer att bli några hektiska veckor nu framöver så nu är det skönt med lugn o ro. Vet inte riktigt hur jag ska hinna total renovera en lgh på 83 kmv, jobba och vara Mamma samtidigt. Denna gång kommer jag att ta ett rum i taget, har lite hjälp som tur är:) Det viktigaste är deras rum först blir klart så at dom så snabbt som möjligt kan känna sig som hemma. Sen måste jag även köpa en massa möbler, huhu stressigt känner jag. Vi var iväg i Fredags på " Lindas Lycka" en gårdbutik som låg i Äspedalen. Butiken var så mysig. Vi hade även med oss Farmor som tydligen kände Lindas Pappa som tillverkade dom flesta möblerna. När man kom in i butiken vart man bjuden på kaffe och en massa hembakt samtidigt som man kunde gå runt och titta på alla fina inredningsaker. Köpte med mig en massa fint:) Kommer garanterat att åka dit igen.


















Kommentarer
Postat av: emelie

hej här var det malådor.

2010-10-12 @ 16:58:06
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0