Onsdag

Idag har vi haft en jätte mysig dag. När Isabelle sov passade jag och William på att pyssla lite.
Vi bestämde att vi fick bestämma varannan gång vad vi skulle måla och sen se vem som gjorde finast.
Se här:)


Här sa William att vi skulle rita när en motorcykel kör över en giraff, hahah fint va?


Det var duktigt gjort av William tycker jag.


Gissa vem det här är?? Vi bestämde att vi skulle måla Micke, hahahah, det
ser ju ut som en fantom bild.


Williams bild av sin Pappa:)


Här skulle vi måla av Farmor ( Mickes Mamma)


Williams bild av Farmor:)


Syskon kärlek!






Nu har jag och Sara precis haft lite kvällmys med te och mackor. Imorn blir det jobb från fyra till tio. Längtar tills på Fredag då jag får se mina hjärtan igen, som tur är så är jag ledig så får dom direkt på morgonen:) Sen blir det mys hela helgen, förutom när jag ska stå på loppisen bara.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0