Tisdag

Idag vart shoppingsugen för stort så jag åkte till stan och hittade faktiskt flera outfits:) och lite annat smått och gott.. Malin har precis vart här hälsat på, jätte kul verkligen att hon har flyttat hem från Norge, dock ska hon bo i sthlm men det är ju som hemma nästan:)

pappa är även här och jobbar denna vecka på Karolina Vårdcentral. Eftersom vi aldrig ses så ska vi försöka få till en fika:) sen ska vi åka upp till sthlm tillsammans på Fredag så då hinner vi allt umgås:) Ska till systeryster för en efterlängtad helg. Det blir både mys och lite party såklart:) EFtersom jag alltid är barnledig varannan helg så kan jag hitta på saker och åka iväg. Förr fick jag alltid fåligt samvete, men nu kan jag ju ej ändra den situationen som är. Jag får helt enkelt det goda från båda världarna om ni förstår:) Sen väljer jag alltid tid med mina barn först.. Dom är mitt allt!!












Som vanligt vill min kille knappt vara med på kort:) vilket jag ifs kan förstå, tjatiga Mamma!!

Nu sitter jag med folie i håret, lite mer slingor var det tänkt. Sen måste jag och Sara fixa våra hår, nu är det verkligen panik!!

Igår var jag ute och sprang i 40 min så just nu kan jag knappt ta mig framåt, hahaha här tar man det inte lugnt i början inte:) Ska ut imorn med:) sen är det fotbollsträning för William, får se om vi kan få dit han:/

kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka fina barn du har :) Hoppas de blir bra med håret!

2011-05-18 @ 08:51:12
URL: http://lillangreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0