WEEEE

Nu ska jag äntligen ta mitt körkort!!!! Min teorinkurs börjar den 8/9 och sen är det en dag i veckan i fyra veckor framåt. Samtidigt som det ska jag köra ca en dag i veckan+ köra hemma så mycket om möjligt. Sen kommer jag även att jobba två kvällar i veckan och var tredje helg och så ska jag även klämma in en operation på allt detta,hmmmm hur ska man hinna??
Men tänk vad skönt när allt är klart. Vilken frihetskänsla:)

Idag ska jag göra så lite som möjligt, ska bara gå runt och slappa och mysa med mina underbara barn. Kanske kommer tillbaka lite senare.






                      Lisa och Lucas kom på besök på eftermiddan igår!



Njut av livet!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ngn stor op eller

2009-08-20 @ 15:35:00
Postat av: Karin

Skönt m körkort :)

Operation låter inge skoj, hoppas det inte är ngt allvarligt!

Vilka fina kort du tar, säger det varje gång jag lämnar en kommentar men det e ju sant. Använder du en vanlig digitalkamera el en sån där systemkamera?



Ha d fint.

//K

2009-08-24 @ 08:00:29
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0