Såå

äntligen är William på dagis. Väkte han vid 8 och halv nio var vi faktiskt på dagis. Trodde att det skulle bli en kamp mellan oss men det gick bra. Isabelle somnade i vagnen på väg hem. Hade tänkt att sova en sväng med henne nu, men det sket sig.  Får helt enkelt pimpla kaffe hela dagen. Måste även ge tummen upp till alla Mammor pappor där ute som jämt har sådanna här nätter, för det finns vissa det vet jag. Fattar inte hur dom orkar med.

Snart ska jag fixa till mig och dra ner till körskolan. Ska plugga där i några timmar. Har teoriprov nästan vecka:) Spännande!!! Vi kanske hörs lite senare, nu ska jag ta min tredje kopp:)

kram

Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

Just det ja...lillan e ju för liten för dagis o så jue...så du e ju inte helt ensam vissa delar av dagen. Ja då är det ju bäst att pimpla kaffe ja...stackare...

2009-12-09 @ 10:16:42
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lider med dig med vaken nätter men du såg faktiskt oförskämt bra ut när jag såg dig idag! Tur att man har sminkväskan när man har barn som håller en vaken om nätterna:)Lycka till i natt!!

2009-12-09 @ 21:57:21
Postat av: Sara

Glömde att skriva att det var jag som skrev:)

2009-12-09 @ 21:58:12
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0