Kort

Här kommer lite kort!

  Killarna jobbar!!

  
   
  
Killarna tog en paus ute i solen

 
Hehehe, Isabelle tryckte sitt ansikte mot ett fönster.

 

Är så mätt nu så jag spricker snart. Jag bara äter och äter, men det är semester nu;)
Imorn ska vi på Helsingborg festivalen. Måste bara införskaffa hörselskydd till barnen.

Efter att vi var på busfabriken idag så åkte jag karin till Bali ( en möbel butik). Hittade två hyllor som jag ska ha i köket. Köpte även två vita tavlor som jag ska sätta in ett ord eller ordspråk i, vi får se.Hehe fick precis höra att william hade klätt av sig naken och skulle bada i vattenpölen här ute, så det fick bli stora poolen istället:)
Nej nu ska jag väl äta godis som jag har gjort hela tiden.
ha en trevlig kväll!!

/ A



Kommentarer
Postat av: Belma

Söta dom är :)



Fin blogg

2009-07-23 @ 02:29:59
URL: http://belma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0