kalas!!

Nu har äntligen våra små liv somnat. Alltid när jag ska försöka hålla dom vakna i bilen hem, Så vänder det till att dom blir övertrötta. Idag vart det kalas firande, jätte mysigt!!!
Vi åt en massa kakor och marängtårta:) Mums...
Annars har det inte hänt så mycket idag. Golvläggningen går framåt. Imorn ska alla lister målas och sättas upp. Det blir ett helt nytt intryck i köket. Vi får se sen om vi ska ta en paus efter köket och hallen eller om vi ska börja kakla och byta ut alla bänkskivor. Vi måste ju njuta av Sommaren med, inte bara renovera:)



När vi var på möhippan var jag så tråkig. Är rädd för vissa saker, eller  feg rättare sagt.
Alla tjejer utom JAG och Linda som var gravid, åkte denna rutschkana på Gustavsvik.


Måste börja VÅGA lite mer. Livet blir nog lite roligare då:)

   
När lillan vaknade visade hon klart och tydligt att " nu har jag vaknat Mamma"

                                                        Kärlek!!!!


Isabelle fick en ny kompis:)


Lindas Mamma som är förskolelärare, hade lite sång stund för barnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0