Fredag

Idag har allt gått i ett. Först åkte vi till Mickes Mamma och åt lunch, sen vidare till stan för att inhandla en ny kavaj+ byxor till Micke. Guuuud så snyggt det vart. Jag ska ha matchande kläder till bröllopet. Vi får ta lite kort som jag får lägga upp här sen.
Köpte idag min efterlängtade välkommskylt från vita rum. Har väntat på den i ca tre veckor nu. Min granne har en sån, men vart så kär i den att jag var tvungen att köpa en likadan och det var helt okej för henne:)
              

Golvet som skulle ha kommit idag kom inte. Fy vad sur jag vart, ville ju börja med det i helgen. Kanske lika bra för på eftermiddan märkte jag att Isabelle vart varm. Lite senare hade hon 38 grader. Stackars liten:( Det värsta jag vet är när ens barn är sjuka, spec när dom är så små. Nu har hon närmare 40 grader. Hon vaknade här förut och grät och spydde ner sig. Hoppas att det är bättre imorn

Imorn ska jag sätta i extension på Sara. Ska stå ute i solen och göra det.  Vill blir brun. Förr vart jag brun jätte lätt, men nu verkar det inte ta på mig. I ansiktet får jag istället mustasch och fläckar i pannan, kul!!

Idag har William, Ebba och Fanny lekt nästan hela dan. Dom har badat i polen, haft piknik i lekstugan, och lekt kurragömma med grannarna. .
Antar att morgondagen blir lika rolig för våra små. Får se till att ta hand om lillan bara så hon blir bättre snart.

Här kommer lite kort!!


                                    Så mysigt kort på Ebba


                                    Lillan sitter på sniskan och bajar:)

 

                        


Nu kom min sambo hem:)

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder på härliga glada barn :)

2009-07-01 @ 13:12:43
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0