Fredag

ååå vad trött jag blir. Hade nästan skrivit klart ett inlägg så försvann allt, blir så trött:(
Jaja Men iaf så drog jag och william till sara och kompani för lite pepparkaksbak. Från början var det frid och fröjd men sen spårade allt ur. William och Ebba gjorde snoppar av degen och satte fast på deras ansikten, dom verkligen triggar upp varandra. Frågade Sara var dom får allt ifrån? Men efter en stund kom jag på mig själv också leka med degen, så undra vad dom får allt ifrån igentligen?? Efter all kaos så drog vi ner på stan för att se på Martin Stenmark, eller Segmark kallade vi han:) Han pratade mer en vad han sjöng. Får gå ner imorn igen en tur med familjen. Hittade en så fin kofta till Isabelle som jag ska köpa och william ska få åka lite karuseller. Sen ska vi in till Örebro för bowling och julbord, ska äta och äta och äta:) Vi skulle igentligen ha bakat egen pizza ikväll, men vi glömde köpa jäst, så ist köpte vi två degsatser från mem&zin ist och gjorde allt hemma. Hatar köpt pizza och nu vart dom helt perfekta. Vi betalade 10 kr st, hahah det vart ju nästan ett rån för dom.

Måste sova nu men har fastnat på spotify:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0