Veckan som gått

Har inte alls haft tid att blogga känner jag. Det är så mycket man ska göra på veckorna så tid och lust räcker inte alltid till. I Tisdags kväll var jag på körskolan och i Onsdag körde jag för andra gången. Känner att det går lite bättre, men har mycket kvar att lära:) Vissa har lätt för sig att läsa sig till prov, men jag känner faktiskt att det bästa för mig är att sitta och göra prov och läsa, lär mig verkligen av det.
Satt imorse och börja kolla lite höst/vintkläder till oss alla. Hittade en så fin vinteroverall till Isabelle från Molo. Deras höstkollektion är så fin, kolla in http://www.sweetfunky.se


Titta vilken fin klänning med, finns så mycket fint till tjejer.


Annars har veckan bestått av bus i lekparken, besök av Johanna, sara och Linda, vilda och lilla Nya kläckta Elliot var här med, så söt var han. Fick en hel överfull ikea påse med kläder till Isabelle, det var jätte kul att gå igenom kan jag lova:). Lite shopping har det så klart hunnits med:) Dock inte till mig, måste köpa lite större tunikor som man bara kan ha leggins under, hatar tajta tröjor. Idag har jag jobbat. Fast jag bara skulle jobba i fyra timmar så fick jag ångest över att gå dit. Har så svårt att gå ifrån William och Isabelle. Detta kan ibland vara riktigt jobbigt. Vill hela tiden vara nära dom och rädd att missa saker som dom är med om. Vill kunna se hur glada dom blir hela tiden, jätte fjantig jag vet:) Mår redan dåligt över att jag och Sara kanske ska till sthlm nästa helg.

Här kommer lite kort.

Isabelle kan redan vara med och leka med dom stora barnen:)



För er som inte vet så har vi en katt med som heter Tisse. Han är nästan
ALDRIG hemma. Trots att han är kastrerad så drar han och vi ser inte ryken av han i två veckor, hel störd alltså.
Jag lovar er, den där katten har varit på stråt, banken, rävåsskolan, en familj på lötet, arbetsförmedlingen, folketshus, en grannfamilj uppe på gatan och så ett tag bodde han hos en annan katt som hette grus. hahahahahah det är helt sjukt. Har fått tlf samtal från alla dessa ställen att våran katt är där. Vet inte vad vi ska göra, han vill verkligen inte vara här. Men den här veckan har vi dugit för han:) Isabelle och William älskar verkligen Tisse:) heheheheh werdoo!!!








Jag och mina älsklingar på lekparken vid sjön!



William visa stolt upp sin fina pyjamas jag köpte till han igår. Han börjar verkligen bli intresserad av kläder. Han gick runt för sig själv i affären och pratade med sig själv att - ja den är ju cool- aa titta den här snygga osv, jätte gulligt!! Igår jobbade Micke i sthlm så vi myste till ordentligt här hemma. Vi hyrde Madaskar 2, vilket var en hel galen film, kanske mer en vuxen film en en barnfilm, jag skratta nog mest:) William hade det jätte mysigt. Nybadat med sin nya pyjamas på och lite popcorn låg han i soffan och mös. Fick även jag lite egentid med Idol och mitt vardagliga kvällsmys. Jag tackar min inspelningsbara box att jag kan vänta tills ungarna sover:)

Måste bara berätta en grej. Inatt när jag skulle göra välling till Isabelle tittade jag till William vilket jag alltid gör nu när han sover nere. När jag kom fram till sänger var han BORTA. Gick runt här nere och kollade uppe i sovrummet men han fanns inte, kände verkligen hur paniken kom krypandes. Tillslut hitta jag unge liggandes under vardagsrummsbordet på golvet. Där låg och han och sov?!? Undra om han har börjat gå i sömnen?. Tur att iaf att han inte kan låsa upp yttedörren, för vem vet vad han kan hitta på!


Sötaste!!

Nu ska jag ta och sätta in min plastskena och sova, får se hur det går:( Har gjort tre gr på överkäken och bara en gång på underkäken. Klarade inte av att ha båda inne båda samtidigt, annars har det gått bra. Vissa har sagt att det isar och att man får lust att vilja slita ut alla tänder, men peppar peppar jag känner ingenting dagen efter. Det kommer bara en liten värk så fort man har satt in den. Har också börjat märka skillnad:)

Imorn kommer mina bästa, Emma och Malin på besök:)

Kram
















Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du är som kämpar på med körkortet!!

vilken rolig hemsida med barnkläder, den högra didrikson overallen har jag köpt till Ebba :)

2009-09-21 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0