Egentid

Gud så skönt!!! Nu är karln ur huset och jag får tv helt för mig själv:) (vilket jag alltid får) Har bunkrat upp med goda mackor, godis och choklad. Micke är hos grannen med Jimmy för att titta på den stora matchen alla pratar om. Är noll intresserad, tråkig kanske inte vet jag?!?:) Barnen sover skönt efter en heldag ute. William vill vara ute hela dagarna nu, trots vädret.

Idag har vi vart iväg på fotbollsträning, Ebba var också med. William och Elliot gjorde allt tvärtemot som tränaren sa:) Och idag var dom extrema. Inte så konstigt att det igentligen är till för barn födda 04 och 05:)
Imorn kör dom igång med altan. Nu har vi fixat klart grunden, har även dränerat. Tråkigt bara för dom om det regnar hela dagen imorn, inte så kul kanske, eller så är dom vana kanske.

Nej nu ska jag mysa själv:)

kram och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0