Helgen

Gårdagen började med att jag gick ut och sprang, har nu sprungit tre dagar den här veckan. Jag känner redan att jag har kommit in i det. Tanken är att jag ska springa varannan dag. Runt fem i går kom Elliot hit. Micke var barnvakt till han så att jag, Maria och Rosie kunde ses och dricka lite vin själva utan barn:) Först hade vi det super trevlig, men sen ringde Marias syster och berättade att Joy hade gråtit och gråtit istortsett hela tiden, så dom fick komma hem med henne. Så fort hon såg sin Mamma sken hon upp som en sol, såååå typiskt. Men iaf vi forsatte att dricka gott och pratade. Marias syster och hennes dotter stannade kvar utifall vi ville gå vidare och det ville vi ju så klart efter några glas vin. Så på med ett extra lager smink:) och en colaflaska med Rosè åkte vi ner till stan. Väl i kön ringde Micke helt panik slagen och skrev att William har hög feber och kräks och Isabelles skriker som aldrig för. Du MÅSTE komma hem!!!!!! Jaha sa vi, och gick motvilligt ut ur kön. Tänkte sen att jag ringer igen och kollar hur det går, då hade allt lugnat ner sig. Tydligen hade Elliot sovit igenom allt kaos och hade inte märkt nått och det var väl en jäkla tur det, annars hade Maria fått hem han med. Och på köpet på allt så kände sig Micke dålig också, men han sa ändå att han klarade det och att jag inte behövde komma hem. Sen minns jag inte så mycket mer:) Nej då skämt o sido. Vi gick ut och dansade, shottade, dansade och shottade lite till:) Rosie kräktes dan efter (förlåt Rosie:) och Maria hade kräkts direkt när hon kom hem. Medans jag då, kom hem och tog mig en macka och satte mig vid datorn och mådde prima.. Har mått super bra idag till skillnad från övriga familjen. Det är såååååå synd om Micke nu (enligt han själv såklart). Ena stunden har han såå ont i foten och andra stunden har han halsont och rygg ont:) Får ta hand om han nu:)

Lite kort från helgen som jag lovade!!!


Våran lilla fina granntjej Minelle


Min underbara son som MÅSTE klippa sig:)


Min älsklings tjej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0