Skåne

Nu är vi i Skåne för att fira min Moster som fyller 40 år. Nästan hela min släkt skulle åka ner medans vi sa att vi struntar i det eftersom det är så långt och att det bara var för två dagar. Men det ingen visste var att vi lurade allihopa, så när alla kom ner var vi redan här:) Min Mamma vart nog mest överaskad tror jag (kommer film på det sen)...

William och Isabelle trivs som fisken i vattnet här och det kan jag förstå. Det finns hundar, grisar, fåglar, höns, traktorer ett jätte stort växthus som dom driver.Nu ska vi hjälpa till att fixa inför festen som är i kväll. Dom har bjudit 50 pers, så det blir nog super kul.

Återkommer med bilder lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0