Liam

Fick ett samtal idag av min bror Jimmy som sa att han var i Örebro. Han lät så skum så jag jag fråga vad han gjorde. Ja jag får barn sa han. What??? skrek jag i tlf. Det var ju en hel vecka kvar innan dom skulle ha plus att jag hade tänkt att dom minst skulle gå över i två veckor som jag gjorde, så därför vart jag helt chockad. Dom fick en liten son som ska heta Liam. Har ej fått detaljer om hur mycket han väger osv, men väntar med spänning på info och en bild. Helt sjukt att jag har blivit Faster. Hahaha Faster Annelie hur gammal låter inte det?

Isabelles inskolning vart bara i två dagar eftersom hon vart sjuk förra veckan. Eftersom jag skulle jobba hela veckan som fick vi hoppas på att det skulle gå bra direkt och som tur var gick det super bra. Från att vara min lilla skrutt har hon blivit en stor tjej som säger glatt hejdå till Mamma och går sedan iväg och leker. När jag hämtade henne idag kunde jag se hur hon själv gick upp och åkte en (för hög rutschkana enligt mig) men klarade det jätte fint, det är vi Mammor som är så hönsiga:)


Tycker faktiskt att det har varit skönt att börja jobba ordentligt igen. Man får både träffa och umgås med vuxna människor och vara med sina barn. Eftersom jag kommer att sluta kl tre varannan vecka så har vi mycket tid tillsammans på kvällarna. Dom andra veckorna kommer jag att börja runt fyra så då har vi hela dagarna, perfekt enligt mig! Sen har jag tid för träningen med och det känns skönt.

ÅÅ jag har sån beslutsångest över i helgen. Det är tänkt att jag ska åka upp till min syster och hälsa på. Hon ska flytta hem från Oslo på heltid, så vore mysigt att få ses och bara ha lite syskontid. Samtidigt så vet ni hur dåligt samvete jag får hela tiden över att jag lämnar familjen. jajaj jag får se hur det blir. Åker jag inte upp så får jag iaf pussa på henne lite imorn när hon tar ett stopp och säger hej innan hon fortsätter vidare mot sthlm


Vackraste syster yster:) Man kan verkligen inte tro att vi är syskon, dock
har vi bara samma Pappa, men ändå!


Till veckan så ska jag köpa en ny kamera orkar verkligen inte att ta kort med systemkameran hela tiden, så då blir det mer bilder igen:)

William min lilla prutt han mår toppen bra. Dagis funkar galant nu med syster i hälarna. Inge gråt en sålänge. Till helgen ska William på kalas hos Ebba. Han kommer att bli ensam kille, men det är han van vid.

Nu blir det nån film och kvällsfika, har inte hunnit ätit ännu efter min springtur.

kram & hej


Kommentarer
Postat av: Linda L

Vilket dagis går barnen på?=)

2010-08-22 @ 07:44:56
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!



you're so pretty! :]

2010-08-26 @ 09:05:32
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0