Fredag

Har precis jobbat ett kvällspass vilket jag anser är dom bästa passen. Har fixat och donat så fint på min plats:O) Har till och med köpt mig en egen ljustake. Igår bakade jag och kidsen bullar som jag tog med och bjöd på idag, vilket vart väldigt uppskattat av alla.

Igentligen är det Mickes helg, men det blir ju ingen skillnad nu när vi bor ihop iaf, men vi håller på våra helger ändå. Så ikväll skulle Micke ut med några vänner så när jag kom hem förväntade jag mig att dom skulle gå. Men nej... tydligen skulle dom vara kvar till halv tolv och sitta uppe och använda min dator och spela musik på. Jag hade ju tänkt att ha en riktigt myskväll och se på nån bra film på datorn. Så som ni alla tjejer vet så är det vi som bestämmer:) Så efter lite tjat så gick dom ner, hahahahah.

Imorn ska vi ha en hel dag i Nora med Linda och hennes barn, hoppas bara att Isabelle mår bra. Hon fick lite feber nu på kvällen, men tror att det har med sprutan hon fick förra veckan, dom sa att det kunde ta en vecka innan hon fick feber så det borde inte vara nån fara.

ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!! Va kul att du pyntat på jobbet:)Jag föredrar platsen vid fönstret med ljusstaken. Men nu ska vi ju tydligen sitta gruppvis så jag får vell säga bye bye stake:(

Bra att ni hjälps åt med helgerna och Micke hade ju barnen förra helgen när du var på kryssning:)

2010-12-04 @ 21:55:42
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0