Julmys!!

Julhelgen har varit toppen! I Torsdag åkte vi till min syster och spelade bingolotto (som vi ej rättade) Sen åt vi som vanligt enligt tradition skinkmackor och en massa godis:) Mamma fick vara tomte i år, men William höll på att komma på henne. Fick säga åt henne flera gånger på engelska att låta mörkare i rösten. Så när tomten ( mamma) hade gått sa William direkt att han trodde att det var Mormor:)

Kidsen fick en massa leksaker, som vanligt för mycket, men men.. Nu är det iaf så slut på att få nånting förut om det är födelsdag eller julafton. William har bilvit äckligt bortskämd. Fick senaste i morse en utskällning för att jag vägrade att köpa nått till han på väg hem från jobbet, hallå??? det var julafton för två dagar sedan och ändå ska dom bara ha och ha. Vet ju att det är ens eget fel, så nu ska vi bli stenhårda på detta.

Ist för att gå ut på juldagen som alla gör så hade vi julmys och sov över hos Sara. Sara lagade jätte god mat och barnen såg på film och åt hamburgare. När jag skulle natta dom vilket i för sig var vid elva så somnade jag med:) Tant det är vad man är nu för tiden:)

Idag har jag jobbat, medans Micke och barnen har firat jul med hans släkt. Till veckan så är det jobb och renovering som gäller. Ska försöka med en sväng till det nya badhuset i Kristinehamn med om vi hinner.


Isabelle trodde at Liam var en docka, så hon sa min min hela tiden, snuttan då!





















Fixade direkt ordning hennes julklappar, skulle dock behövas lite mer bokhyllor.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0