Vart går gränsen?

Min lilla Prinsessa har förvandlats till en häxa. Hon skriker och gapar istorsett hela dagarna och får hon inte som hon vill så drar hon sig i håret eller välter allt hon får tag på. När vi går på stan drar hon så snabbt så jag knappt hinner med. När jag ska sätta henne i vagnen, skriker hon så alla väggar stakar. På nätterna gråter hon i flera timmar, så vi knappt får någon  sömn alls...... Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, fan man blir ju orolig att hon har en "bokstavlig" sjukdom.

Igår drog vi som sagt ut till Lindas sommarstuga som ligger mellan Nora och Karlskoga. Det vart verkligen super väder:) till skillnad från idag. Vill helst ta hela familjen och dra en vecka utomlands är så trött på det här vädret. Tänker också på dom stackars människor som campar på PIP. ALDRIG att jag hade gjort det. Fick faktiskt ett ryck igår och drog på förfest för dom som skulle ut. Vi har velat fram och tillbaka och har väl igentligen inte bestämt oss om vi ska gå eller inte, tycker bara att det är lite väl för dyrt, vi får se hur vi gör, barnvakt är fixat iaf.. Det vart super kul igår. Jag och Sara fick verkligen en fjortisfylla och gjorde alla möjliga sjuka saker som man annars inte gör:) hahahah det var verkligen sååå kul. Min Mamma sa att jag är väl för gammal för att festa så där, medans min syster sa att så länge du är under 30 så är det okej:) Fan vill inte vara för gammal för att släppa loss och vara lite galen ibland. Bara för att man har barn så ska man väl kunna få göra det eller hur? Eller så ska man väl bara skita i vad allla andra tycker och tänker och bara köra sitt eget race.

Trots att jag drack igår så lyckade jag komma upp till jobbet kl 8 imorse, är riktigt inponerad att jag klarade av att vara trevlig och göra ett bra jobb. Ikväll blir det film och mys, får se hur det blir till helgen.


Här om dagen hade vi lite modevisning. Vi fick lite kläder av Linda som Vilda
hade när hon var liten.






Isabelle är verkligen en docktjej


I Tisdags så lämnade vi bort Isabelle en stund för att åka och fiska med William.
Vi fick dock ingen fisk, men vi fick åka lite båt iaf. Wirre, Daniel oh Minelle kom ner till bryggan.
Dom har precis köpt sig en ny båt.




Det vart tyvärr inga mer kort, har inte hunnit:)




/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vart gränsen går kan man ju undra:) Vi hade himla kul och så länge man inte gör någon något ont så får man vell vara hur galen somhelst:)

2010-08-01 @ 17:18:17
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin Isabell var i alla kläder!!!

2010-08-06 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0