Fredag

Är det bara jag som tycker att veckorna går fort framåt? Hinner inte med alls och att det snart är första advent känns helt sjukt. På ett sätt är det bra för då går förhoppningsvis vintern fort förbi:)
Vart såå arg igår. Hade beställt två rullar tapet till en vägg i Williams rum, tyvärr så räckte det inte så jag fick beställa en rulle till. Jag angav rätt nr på tapeten och även rätt kulör nr, men ändå fick jag en annan tapet som gick mer i grönt en grått. Och det vägrade dom att ändra på, så skulle jag köpa tre nya skulle jag behöva betala om allt igen och det vägrar jag att göra. Nu är tapeterna uppsatta, men man ser stor skillnad iaf jag och flera andra, fan alltså!!! Det är ju inte mitt fel, dom skulle ha infomerat mig från början att man ska best mer en tänkt för att vara säker. Nu har det butiken iaf förlorat en kund.

Kvällen har varit super mysig. Imorn ska jag på loppis igen och se till att handla det sista som behövs, dock har jag med båda kidsen och ja ni vet hur det kan gå:)
På Söndag ska vi på kalas i Nora. Mela fyller år och sen ska jag få träffa min lilla brorson Liam, saknar han jätte mycket!








Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh vad jag ska in och kolla här nu :)

2010-11-17 @ 21:01:43
URL: http://issies.blogg.se/
Postat av: emelie

va mysigt ni ser ut att ha.

2010-11-29 @ 13:47:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0