Hej på er

Vi mår bara bra här. En så länge inga sjudomar, peppar peppar! Med lgh går det bra, det kommer att bli såå fint. Lovar er både före och efterbilder:) Går för nämnan med påsar under ögonen och målarfärg i håret, men vad gör det. Sova får jag göra när det blir lite lugnare:) På jobbet går det jätte bra. Trivs verkligen med alla nya, dock smiter jag tillbaks ganska mycket till alla gamla kollegor och pratar:) På Lördag så ska jag som vanligt på min-< dagliga loppis tur, har så mycket möbler att måla nu så kommer nog snart att be om hjälp. Nån frivillig kanske? :)
På kvällen ska vi bowla och äta middag med jobbet, sen får vi se om vi drar vidare.

Nu har vi mys pys. Isabelle leker med sin docka "Julia" och William och Micke spelar tv spel. Ska iväg sen och forsätta som vanligt i lgh. Det funkar bra nu att vi gör så här. Hoppas verkligen att det kommer att funka sen när jag flyttar helt. Har lite blandade känslor måste jag ändå erkänna. Kommer att bli skönt att få sitt eget men samtidigt kommer det att bli fruktansvärt tomt utan mina barn när jag inte har dom, urs ångest................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0