Måndag

Men gud nu har jag raderat det jag har skrivit flera gånger. När man inte skriver så ofta längre så får man bloggtorka, vet inte vad man ska skriva riktigt, hahaha. Helgen har vart bra iaf. I Fredags jobbade jag kväll sen målade jag i min nya hall i lgh. I Lördags var jag och Maria som vanligt iväg på loppisen, fyndade lite grejer till hemmet som jag snart ska sätta fingrarna på;) Jag kan lova er att jag har målarfärg lite här och var på mig konstant hela tiden:) På kvällen vart det jobbfest med den nya avdelningsgruppen jag jobbar med Vi spelade bowling och åt middag sen gick vi ut, det vart faktiskt en väldigt lyckad kväll. Dock så hade jag ont i rumpan i Söndags och började smått fundera på vad som hände igentligen, om jag hade vurpat eller nått liknande, men när jag kom till jobbet idag så klagade alla på att dom också hade ont, så då kom vi på att det var träningsvärk efter blowlingen, att jag inte kom på det själv:)

Sitter just nu innsmord i fungural mjällshampoo. Det har börjat klia igen på hela kroppen och det gör mig tokig, sist hjälpte det så hoppas att det kommer att funka.

Kidsen mår jätte bra. Isabelle har verkligen börjat prata nu. Det är så roligt att höra henne småsnacka och säga en massa tokiga saker. Fy blir ändå hela tiden påmind om att jag ej kommer att få se dom varje dag sen igen. Först hade man smått börjat vänja sig att dela på veckorna, men eftersom vi nu har bott tillsammans igen för att jag samtidigt ska kunna fixa i lgh så har man vant sig vid att träffa dom varje dag igen, nej vill inte tänka på det nu..

Ha en trevlig kväll nu ska jag duscha och sen se på nått trevligt på datorn.

kram & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0