Sorry!!

Ni får ursäkta mig lite för att jag inte skriver på bloggen, men vet inte hur jag ska hinna, tiden räcker verkligen inte till känner jag. Kämpar fortfarande med lgh, känns som om den aldrig kommer att bli klar. Det är inte bara att måla och lägga golv. all gammal tapet ska bort i varje rum och sen ska det brespacklas och slipas ja och resten vet ni:) Hela jag är ett stort damm moln:)
Vi alla mår iaf bra. Jobbet flyter på jätte bra och kidsen mår toppen. William vart extra glad idag när snön kom, medans mamman vad deprimerad. Jag verkligen avskyr vinter. Kalla fingrar och fötter är inget för mig. Det spelar ingen roll hur varma kläder jag har så fryser jag alltid så nej vintern= Nej tack:)

Imorn är jag ledig, vilket ska bli så skönt. Hoppas att barnen sover hela natten också så man får sova lite. Får se när vi hörs igen,

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0