Snart så!!

Kommer at få lgh redan nu på Måndag så börjar det hända grejer:) Jag och Sara var iväg här om dagen och beställde tapeter. William ska också få följa med nån dag och få vara med och bestämma vad han var ha för fondtapet i sitt rum. Igår när Isabelle somnade fick William vara med en stund och grundmåla alla saker jag köpte på loppisen, han var jätte duktigt! Nu ska det målas två gånger till sen ska jag måla Isabelles nya säng och gungstolen jag fyndade för 100 kr:)

Har jobbat hela veckan och ska jobba hela helgen med. På Lördags ska vi in till Karlstad ett gäng för att bo på hotel och gå ut. Eftersom jag jobbar på Söndag så blir det lugnt för min del, men kul ska det bli ändå, spec med hotel frukosten:) Vid elva ska jag lämna kidsen på dagis, får göra det när jag börjar så konstig tid som halv tre. Så tänkte att jag skulle passa på att shoppa lite:) Dom lär iaf ha kul på dagis i årets första snöblask:)

Veckan har varit full med mys o bus. Det funkar jätte bra att köra så som vi kör. Att dela på veckorna och köra varann helg har funkat jätte bra för William och Isabelle. Hoppas att det går lika bra sen när dom får flytta in till den ny lgh. Kommer att vara där så mycket som möjligt nu för att renovera och fixa klart deras rum.

Neee nu blir det frukost synd bara att kaffet är slut:(

ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0