Äntligen Fredag!!

Och det betyder att jag har fått hämta mina trollungar:) Har längtat ihjäl mig efter dom. Det gäller att hålla sig sysselsatt så här i början när man inte har vant sig att vara utan dom. Ni som har följt med ett tag vet att jag kan och har varit väldigt fjantig när det gäller att vara utan mina barn mer än en dag, så att vara ifrån dom så här länge, känns kan jag lova, frågan är om man någonsin kommer att vänja sig???

Vi har iaf haft det super mysigt ikväll. Det vart tacosmys och Idol, vi alla älskar idol. Micke kom även hit på mat och såg på Idol, sen drog han vidare till Örebro. Snart ska jag krypa ner i soffan och titta på ett utav mitt favvo pogram " Vampire Diaries" Mee love!!!

Imorn blir det lungna gatan på förmiddan sen ska vi upp till Anna och Robert ( Mickes bror) Jag ska klippa och färga Annas Mamma som är på besök och kidsen ska ha lite Lördagsmys.








William snodde lillans napp






Prova Pappas kläder är alltid lika kul:)

Nej nu är det egentid som gäller!!

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0