Torsdag

Sov inte många timmar alls inatt. För det första kunde jag inte sova trots att jag var helt slutkörd efter all städning. Sen så vaknade Isabelle flera gånger och William som skulle ha sitt vatten som han alltid skriker efter på natten. Var jätte seg på jobbet idag, har känts nästan som om man skulle bli sjuk. När jag hämtade William på dagis så hade han några skumma prickar i ansiktet, fröken sa att det förmodligen var knott. När vi kom hem vart det värre och började klia, drog av han kläderna och såg att det var fler på hela kroppen. Så direkt efter att värderingen på huset var klar åkte vi till sjukan så att han kunde bli undersökt. Tydligen var det nässelutslag, men han hade inte ätit nånting konstigt den dagen alls. Här kommer bild så får ni se, stackarn det kliar så på han.




Anna och Thea kom förbi för lite mys

Imorn är jag ledig, ska iväg på lite ärenden så Sara ska vara barnvakt till kidsen. På kvällen ska jag klippa en kollega och fixa Sara i håret, sen väntas jobb hela helgen. Detta betyder allltså barnfri helg! Kommer nog alltid att jobba när jag inte har dom.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0