Torsdag

Snart får jag träffa mina hjärtan igen. Ska skynda mig till dagiset imorn efter jobbet, sen blir det mys hela helgen. Idag jobbade jag från ett till tio, så var helt slut efter idag, men när jag kom hem till Sara hade hon fixat kvällsmys med goa mackor och Idol:)

Rutinerna blir helt knasiga när jag och Micke delar på huset. Äter inte lika bra och tränar inte alls lika mycket längre. Ska trots omständigheterna bli skönt att få nått eget. Tackade ja till Lgh, men det kommer först att ta tid med allt annat, urs det är jobbigt det här. Huduvsaken att våra barn mår bra och är lyckliga för då är jag lycklig.
Nu måste jag sova:)

kram o hej... Vi hörs imorn kväll med lite goa bilder och en uppdatering!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0