Torsdag

Fy så trött jag är nu. Sitter i lgh som vi ska turas om i. Ganska ensamt måste jag påstå och väldigt tomt, men det går bra. Jobbade kväll idag och gick sen upp till Sara för lite kvällsmys. Bor ju som sagt bara ett trapphus från henne:) Åkte först hem efter jobbet och packade lite kläder, passade då på att kyssa på mina äslklingar som låg och sov så sött i sina sängar, saknar dom mer en vad jag trodde, trots att jag såg dom igår. På jobbet gick det skit dåligt, så fort jag inte är helt på topp så märks det på en gång på mina samtalstider, inte bra inte bra:( Imorn jobbar jag dag sen vid fyra hämtar jag kidsen. vi ska ha tacoskväll med maria, Rosie, Sara och alla våra barn, så det blir nog jätte kul. Lovar att ta kort med våran systemkamera:)

Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen. Det har varit en tung dag för hjärnan känner jag, både med jobbet och alla känslor och tankar man har under en sån här grej som vi just nu går igenom.

Så gottnatt och sov gott!!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

Ja det är mycket mycket käsnlor kring sånt här. Du får försöka tänka på dig själv så att du mår bra, barnen kommer absolut må bra, de får det bästa av 2 världar, mycket uppmärksamhet, hela tiden av 2 föräldrar som gör och kommer göra mer än allt för dem. Så försök ta hand om dig under de ensamma stunderna.

2010-09-03 @ 07:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0