Helgen

Helgen har verkligen varit toppen:) Har både fått träffa min familj, Malin, Emma och såklart hennes söta lilla Emil. I Lördags firade vi påsk (en vecka förtidigt) hos min Mamma. På kvällen lämnade jag barnen en sväng hos Mamma och åkte ner med Emma och Malin och tog en öl. Vi ska snart börja planera våran 30 års fest. Det är helt sjukt att det snart har gått fem år sedan vi hade vår fest. Eftersom det ska bli storslaget så behövs det allt tid vi kan få för att planera allt, sen vet vi ju alla att det blir svårt att slå den förra:) Är så glad att jag inte fyller 30 i år för jag är inte redo för det, tycker om att vara runt 20, hahahah..

I Söndags var vi på Elliots fem års-kalas. Glömde tyvärr kameran så det vart inga kort:( på em passade jag och lillan på att hälsa på Wirre och Daniel medans William var hos en kompis. Sen vart det grillning med Micke i huset.

Nu är det Pappa vecka, men båda hostar och har sig så vi har löst det genom att Micke är hemma två dagar sen kommer jag att ha dom på dagen ons-fred och inte sämre mår jag för det:) Man vill ju ta emot all chans man kan för att få tid tillsammans. En så länge har jag inte varit i från dom sju dagar i streck och vet ärligt inte hur jag kommer att klara av det.













Nu ska jag snart ta kvällen. Ska faktiskt ut och springa imorn bitti innan jobbet:) Jag skulle igentligen ha sprungit efter jobbet, men fick jobba över och sen vart jätte hungrig.

kram o hej så länge!                                                                       

Kommentarer
Postat av: malin bergqkist

så fina bilder:) Vi är i Nora från Torsdagkväll till måndag lunch, kan ni inte komma in på fre, lör eller söndag så vi kan leka? Puss!

2011-04-19 @ 21:29:34
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0