Kärlek

Idag fick jag tillbaka mina barn igen:) Det var skit jobbigt att lämna ifrån mig dom i Måndags. När vi har delat på veckorna har jag haft dom mycket mer än vad jag troligtvis kommer att ha nu. Som tur är så började jag inte förens kl fem hela veckan, så idag kom micke med dom kl sju. Vi har påskpysslat och lekt ute i lekparken med Rosie och hennes barn. Dom kommer även hit på Fredag och då ska vi till badhuset med öppna förskolan. Det är helt sjukt hur mycket man älskar sina barn!



En liten film på Isabelle när jag försöker få henne att låtsas gråta:)
Ni får ursäkta för bakrunden, är inte klar:)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej mina älsklingar,Annelie det är som att se dig när du var liten, hon är så lik dig. Mormors lilla älskling. Puss och kram

2011-04-07 @ 21:16:28
Postat av: malin bergqkist

hihi världens sötaste! Vi kommer hem i påsk. Då måste ni komma till Nora och leka med oss! Puss!!

2011-04-09 @ 20:22:52
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0