Tisdag

Idag har det verkligen varit en flumdag på jobbet. Mina trevliga kollegor tycker om att gå in på min jobbmail när jag har lunch och skicka mail till andra och det är ju inga vanliga mail folk får från då "mig", får väl skylla mig själv eftersom jag alltid glömmer att låsa min dator.... Imorn bitte kommer kidsen hit. Håller vädret i sig så blir vi nog ute hela dagen. Deras hosta är bättre, men lika bra att dom får vara hemma. Har lite viktiga saker att göra, men är inne i en period där jag skjuter upp viktiga saker, orkar verkligen inte..., men jag ska:)

Har precis vart på en långpromenad med Sara medans lilla Ebba cycklade med. Det har precis varit strömavbrott i hela stan, tur är väl att det är ljust ute nu:) Det ända jag tänkte på var vad man då skulle hitta på om strömmen inte kom tillbaka? haha. Fick lite panik att jag inte hade facebook eller tv, snacka om att vara beroende:) Om jag tänker efter så tar ju tv och datorn upp väldigt mycket tid av ens liv, borde dra ner lite på det..

Har ni hört föresten om en Mamma som tydligen skulle bada sin 15 mån bebis, men vart distraherad av facebook så barnen drunknade, hon fick 10 års fängelse, helt jävla sjukt... Hur kan man lämna sitt lilla barn i badkaret för att sitta vid datorn??

Nu ska jag faktiskt äta lite räkor:) och läsa det senaste numret från MAMA

trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0