Sköna Tisdag!!


Vaknade imorse av att nya Hm katalogen damp ner i brevlådan.. Och jag kan ju säga så här att vill ha begäret är väldigt stort just nu. Inte ofta jag vill ha det mesta där i, men nu var det så mycket fint.



Längtar såå mycket till sommaren nu, är så trött på detta blask väder. Ifs är det sol idag så ska jag inte klaga:) Har suttit ute på altanen och solat och ätit frukost. Skönt med lite egentid när man är barnledig. Sen går jag ju inte upp i tid alls och gör allt det som jag har tänkt att göra, men ändå:)

Snart ska jag ner till konsum och hämta ett paket jag beställde från Nelly igår, snabb leverans gillas!!
Beställde en kjol, ett par skor och brun utan sol:) Ska även hämta en söt vårjacka från Hm jag beställt till Isabelle.

Hagne Skirt SEK 179, Jeane Blush - NELLY.COM Barbara SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COMTan Can Bronze SEK 299, Tan Can - NELLY.COM







Sen måste jag bara säga en sak jag blir så trött... Gick in på skatteverket igår och skulle kolla vad jag skulle få tillbaka/betala. Och vad ser jag.... Att en arbetsgivare i sthlm har lagt in en utav sina anställdas inkomst på min deklaration. Detta är trejde eller fjärde året detta sker. Så jag måste alltid jaga gubben som man aldrig får tag på och säga att han ska ringa och meddela skatteverket att dom ska ta bort det. Ringde dit själv imorse och frågade om jag själv skulle göra nått. Då sa tanten att jag skulle ändra på internet och ta bort hans inkomst. Frågade då klart och tydligt om det räknas rätt då?? ja sa hon. Du kommer att se direkt vad du ska få tillbaka/ betala. Ja tjena!!! Innan ändringen skulle jag betala 11 tusen, nu ska jag helt plötsligt få tillbaka 50 tusen vilket är helt fel enligt mina beräkningar där jag ska gå plus minus noll, jaja det löser sig säkert!!

Nu måste jag rusa, vi hörs!!!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0