Helgen

Detta är första veckan sen jag och Micke gick isär som jag inte har träffat barn förutom en dag. Det gäller verkligen att hålla sig sysselsatt för annars kan jag få panik. Vi sa det att dom kunde vara hos mig dagar jag jobbar kväll, trots att det är mickes vecka så lämnar jag dom på dagis lite senare. Men det går inte alls just nu. William får bara panik och vill vara hos Pappa, så vi får köra hela veckor utan hit och dit, utan det ska vara när dom själva vill. Allt för dom!!

I Fredags var det sista jobbdagen på viasat och om jag ska vara helt ärligt så var det skönt. Ska bli kul med nya utmaningar och sen får man ju iaf behålla sin grupp så det gör inte nöd på oss inte:)
Var jätte trött på kvällen så jag somnade framför en film jag och Sara kollade på:) I Lördags solade jag och tog det lungt hela dagen tills det var dax att svira om. Det var sista kvällen med jobbet så vi var hos våran chef och åt super gott och spelade kubb.

lite kort från kvällen!!






Hahaha, det var inte jag som tappade detta denna gång:)






Sara kom också på besök




Nu har jag äntligen fått hem mina underbara:) När vi kom hem från dagis fyllde vi kylväskan med fruktsallad och cyklade och hämtade Ebba. Tänker vara ute varje dag, tänker inte sitta inne i lgh när det är så fint väder, det gäller bara lite mer planering, som nu ex har jag redan förberett middagen till imorn för då kan vi vara ute längre och kanske till och med ta med maten ut:)

Jag älskar att greja med Mammas smycken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0