hej på er!!

Har haft en liten blogg paus på några dagar, ganska skönt faktisk!!!  Ibland kan jag lätt fastna framför datorn i flera timmar. Men tänkte att jag kan uppdatera lite nu när jag ändå sitter här och lyssnar på musik och äter lite kvällsmys:)
I Fredags vart det en liten mini kräftskiva här. Vanligtvis är jag helt galen i kräftor, men det var inge speciellt alls den här gången. Kommer ihåg att i början av min graviditet med Isabelle så åt jag kräftor som en tok, tror nog att jag har förätit mig på det. I Lördags vart det jobb för min del hela dagen. På kvällen vart det tacos mys och film. Ja just det vi såg "män som hatar kvinnor" i Torsdag. Den var riktigt bra faktiskt, hemsk men bra. I Söndags såg vi en helt sjuk film "Grace" hette den, men hallå??? hur kan man göra en så dålig skräck film?? Ibland förstår jag inte bara....

Idag har vi varit på Öppna hela dagen. På eftermiddan kom Sara Ebba och fanny hit. Sara tog med sig rester av fikan som vart över från Ebbas kalas. Fick sluta lite tidigare i Söndags så jag fick följa med William på kalas. Är lite fjantig när det gäller sånt. Vill helst inte missa saker som William gör. Skulle helst vilja ha en filmkamera som följde han vart han en gick så jag kunde se han hela tiden, störd... jag vet:)


Vet ej vad som har hänt med Isabelle. Från att ha kunnat somna helt själv på kvällarna och sovit i stortsett hela natten har det nu vänt totalt. Nu får jag henne knappt att somna alls, tar flera timmar på kvällen. Och på dagen vill hon inte heller sova. På natten vaknar hon flera gånger och bara skriker och skriker. Detta är skit tråkigt. Vet att det är vanligt, men så synd om henne att hon inte kan hitta ro i kroppen.
      


 

Nej nu ser jag dubbelt... Är skit trött på kvällarna nu för tiden.

Godnatt på er:)
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0