Lördag

Idag har vi varit på Nora marken. William har längtat hela veckan efter det, så han vart jätte glad. Passade även på att köra dit så jag får träna lite. Köpte inget spec men ändå så gick det åt 1000 kr, helt sjukt!! Men hittade en cool mössa jag ska visa er sen som jag köpte på bakkom, en jätte mysig klädesbutik i Nora...











Nu sitter jag här mätt som en kossa. Kan bara inte låta bli att äta choklad, har nog blivit lite beroende tror jag... Borde igentligen gå och sova snart, men sitter och kollar lite frisyrer på nätet. Har varit mörk nu i flera år. Är lite sugen på att göra lite ljusa slingor i det mörka..??? Hmm får se...



Kommentarer
Postat av: Helén

Hej!



Vilka sötnosar. Va kul att du bestämt dig för att KÖRA, helt rätt. Mathias har sina böcker kvar sedan intensivkursen -06 om det kan vara nått, de är ju rätt dyra de där. Lycka till! Ps. Jag tackade ja till jobbet ; )

2009-08-30 @ 16:18:55
URL: http://www.lillahjartatmitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0