Måndag

Ännu en ny vecka med en massa saker att göra. Imorn ska jag börja jobba. Börjar med fyradagars trainee. Sen är det tänkte att jag ska jobba ca två kvällar i veckan och på helger vid behov. Känns skönt att få komma bort lite själv faktisk.
Idag har vi haft en heldag hos Sara, jätte mysigt! Men det är inte lätt att uppfostra barn alltså. Ibland vill man sälja dom på Tradera:) Lilla Isabelle gör ju inte så mycket väsen av sig ännu, men det kommer tidsnog det med.

Imorn är det dagis dax för William. Har inte hunnit ännu att handla lite nya höstkläder till han så måste göra det nån dag. Han växer jätte fort nu, kan nästan inte ha nånting.

Sitter vid våran skitdator som det är så jobbigt att skriva på, går trögt känner jag. Micke sitter vid den andra, skräll:) Nej nu måste jag göra en lista över alla viktiga saker som måste göras.

Föresten kolla in den här videon, tänk att ha ett sånt häftigt bröllop:)



Kram o hej från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0