Sköna Söndag!

Hej på er!

Hatar Söndagar vanligtvis. Då har man alltid ångest över att man ska börja jobba igen. Det är precis så jag känner nu. Fast det bara är fyra timmar. Måste försöka sluta tänka på vad som sker i morgon hela tiden.

Har precis ätit Krämig kycklingsås med pasta, super gott och perfekt som bakis mat! Jag tackar verkligen resorben för att jag inte blev så bakis. Känner mig bara lite tröttare en vanligt.
Gårdagen var toppen både på festen och sen ute på krogen. Det är bara en sak som stör mig och det är musiken. Fruktansvärt dålig musik, det spelas bara en massa gammalt skit hela tiden.
ja just det! Fick med mig ett GIGANTISKT paraply med mig hem igår. När vi var på väg ner till statt så regnade det sjukt mycket. Det värsta var att varken jag eller Cissi hade paraply med oss, men helt från ingenstans låg det två stora paraplyer på vägen och väntade på oss,  så vi vart inga blöta katter som tur var:)
Hade inte med mig kameran igår. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att jag en vacker dag kommer att supa bort den, så det fick vara hemma!

här kommer lite andra bilder istället..

 
   


Kommentarer
Postat av: Micke

älskar dig...vackrast i världen

2009-08-17 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0