Spya,barn och alkisar!! Ja allt kan hända här

Vilken rolig helg jag har haft:) Fredagen var hur kul som helst. Lördagen började dåligt och slutade sisådär kul faktiskt. Mådde ju som jag skrev igår SKIT hela dan, men trodde att det skulle gå över så fort jag började dricka igen. Men icke sa nicke. Spydde som en gris på festen. Försökte verkligen bli pigg men det var kört. Fick lyssna på min kropp och ta en taxi hem. Så det vart inge PIP för mig igår. Trots det hade jag och Sara en hel galen helg med en massa goa skratt och hel dumma händelser;) Tack Sara!!!

Imorse gick vi ( Alkisar) runt och storstädade. Snart får vi besök av mickes bror och tjej med deras två barn. Dom ska stanna hela veckan så det blir full rulle här kan jag lova.

Nu till lite mer familjära saker:)

William vart så glad när vi hämtade han idag. Lillan hon märkte knapp att vi kom:) Båda hade varit så snälla hela helgen och sovit jätte bra. Det är verkligen skönt att ha dom hemma nu.

Isabelle har fått sin första tand med, så sött! Den sitter nere på höger sida, snurplan börjar bli stor nu.

Är skit sugen på godis, får nog ta cykeln och handla det tro??!!??
Ha en trevlig Söndag. För vissa är semestern slut för andra har den kanske precis börjat. Vi ska iaf se till att njuta av den sista veckan. Sen kommer det att bli jobb för både mig och Micke











Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

du är så fin gumman! & det är så bra att jag har allas bloggar att sysselsätta mig med nu när man börjar bli tjockis hehe:=) Fråga: Men vart jobbar du egentligen? Kraamar!!

2009-08-02 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0