Torsdag

Snart är det helg igen:) Tycker att veckorna går i rasande fart. Hoppas bara på fint väder. Igår vart det lite shopping på dan. William behöver en helt ny garderob och Isabelle behöver också en hel del saker. Köpte ett par sååå söta skor och en mössa till lillan. Till William vart den både byxor, tröjor och en ny flisjacka (Fix) Perfekt nu när det börjar bli lite kyligare.







Idag ska jag på en vanlig rutin kontroll på bvc med lillan, sen kommer Malin hit och hälsar på:) Så synd att man aldrig ses, så det ska bli hel mysigt!
Ikväll är det jobb ( trainee) igen och imorn kväll. Sen är det tänkt att jag ska börja nästa vecka, tror jag kommer att jobba ca två dagar i veckan, mer vill jag inte jobba.

Får se vad som sker i helgen. Dom på jobbet frågade om jag ville med på grillfest på lördag och det vore faktiskt kul. Sen var det även länge sen vi bara inte gjorde nånting och bara var hemma, får se hur jag gör!

Nu måste jag hoppa in i duschen innan lillan vaknar.

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Ewe ;)

Halloj!

Vart gör bra med lugg jue :)

Vart e de du jobbar nu då? O med vad? Nyfiken you know ;)

2009-08-13 @ 10:48:10
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0