hallå

När vi kom hem igår sa Farmor att william hade tjatat och undrat när Mamma och pappa kommer hem. Så fort vi kom innanför dörren var det bara pappa som gällde. pappa pappa hela tiden, trött på det:)  Lillan hon kan vara hos vem som helst när som helst.. Det gick jätte bra att köra igår tills vi kom till Askersund. Vägen var så kringelkrokig och hastig i 90. Kände mig för osäker så böt plats med Micke. Annars gick det jätte bra att köra. Stannade till och frossade i mc och glass. Detta kanske låter äckligt, men jag älskar att doppa pommes i vaniljglass:) Vissa spyr av tanken, hahahahah.

Idag händer inge speciellt. Ska bara klippa lite i eftermiddag , annars tar vi nog det mest lungt. Imorn ska jag till läkaren och ta en massa prover. Har mått jätte skumt på sista tiden. Jag och mina andra hypokondrika kompis Sara:) har kommit fram till att jag kan ha fått en sköldköttelsrubbning, vilket jag vill kolla upp. Men som vanligt så är det väl ingenting. Helt ärligt så har jag "haft" alla sjukdomar man kan ha:) En sjukdom är säkert iaf och det är att jag lider av hypokondri

Lite pix!!


                                            Min prinsessa!


                                                Min prins!


                                           Efter att vi böt plats:)



     Hahaha jag ser helrolig ut när jag kör. Som en gammal pensionär:)



Ni får ursäkta min fjantiga röst:)

kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh Annelie det e oxå men favorit på mcd många tycker jag e helt väck

2009-08-27 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0