Halloj

Så nu är jag tillbaka igen. Har märkt nu efter att ha bloggat ett tag att man hamnar i ett dike tillslut. Det har varit tvärtomt i min hjärna. Har inte alls vetat vad jag ska skriva eller vad jag känner, men nu känns det bättre.
Jag vart ju som sagt sjuk i början på veckan. Trodde att det hade med helgens bravader att göra;) men det gick aldrig riktigt över. Det var en skum infuensa. Vart tung i hela huvudet. Det tråkiga är nu att jag har smittat William, så han ligger tvärdäckad, stackarn!! Han fick först feber igår natt och idag verkade allt vara bra, men nu kom febern tillbaka.
Idag har jag fixat min syster i håret, hon vart jätte fin och nöjd. Snart ska jag åka till sara och fixa till henne med. Det är så när man är frisör:) Synd bara att jag inte fick njuta av den sista solen innan den tar slut:( Det har verkligen varit en perfekt sommardag idag. Varken för varmt eller för kallt, underbart!

Snart är semestern slut och man går tillbaka till sina vanliga rutiner, vilket ska bli väldigt skönt. William börjar på dagis på Tisdag och kommer att gå fem timmar och dagen tre gr i veckan, tror verkligen att det kommer att bli bättre. plus att jag kan få lite mer tid med både Isabelle och kunna hitta på nånting som tar lite längre tid. Har varit så trött på att hela tiden kolla på kl för att man snart måste gå.

Vi har köpt till en extra lins till kameran vilket gjorde att man kunde ta helt otroligt vackra bilder, kolla här!










Nej nu måste jag dra... Hörs imorn:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så ni har också fått svin influensan ;) Nää usch, vi har vart riktigt dåliga vi med.



Jättefina bilder!!!

2009-08-08 @ 20:08:04
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0