Men

Vilka busungar jag har:) Vänder jag blicken händer det grejer på en gång:) Hittade Iabelle i badrummet full med wcfärg på hela händerna och i toan hittade jag detta:)





Finns det toalås tro?!? Behöver nog inskaffa lås lite här och där, hon är överallt.. Det är när hon gör bus som hon inte vill vara i samma rum som mig;)



Min lilla rackar unge alltså:)


OBS!!! Jag låter ej henne stå sådär, men skulle precis ta ett kort och då ställer sig rackarungen upp så hann ta henne.....:)


Just nu hör jag Micke säger aj aj aj hela tiden. William ligger i sin säng och ser på en film, medans busfian drar ut kontakten hela tiden så tv slocknar. Måste komma på en lösning...heheheh

Idag har vi varit i pulkabacken och åkt pulka med lite andra barn och Mammor. Jag MÅSTE bara inskaffa mig ett par bättre skor. Dom jag köpte var helt okej, men dom tål inte 10-14 minus grader, sen har jag aldrig gått upp en st som man igentligen ska, att jag aldrig lär mig:) Så nu ska jag köpa ett par riktiga gor tex skor.

Imorn blir det en massa shopping:) I love it:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Annelie det finns toa lås köpte såna när mel var liten, mkt effektivt

Lycka till med shoppingen

2009-12-19 @ 11:09:41
Postat av: Anonym

Japp toalås finns, har också en tjej som har dille på att kasta precis ALLT i toan.

Känner även igen at stå upp i tripptrappen, vi har tagit bort bågen. För hon klättrar i och ur själv, så det vart säkrare utan.

2009-12-20 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0