Tjenix

Igår var jag på halkan. Hade inte tänkt så mycket på det innan, men tänkte mest att det blir sådär. Är ingen människa som älskar kickar eller en massa stora äventyr som vissa gör. Är mer av den lugnare typen tror jag:)
När vi väl kom dit så började min nervositet krypa fram. Vi var sex st som åkte dit. skulle köra med en super trevlig tjej, hahah det vart helt galet allting.
I den första övningen " kurvor" snurrade vi mest runt kändes det som. Hörde hur både jag och hon skrek som galningar i bilen. Den andra övningen där vi skulle köra 70 på en rakstäcka och sen upp för en uppförbacke och sen utför körde jag jätte bra dom första gångerna. Fattade verkligen hur jag skulle göra när bilen tappade grepp om vägen. Tjejen som satt bredvid mig sa att kom igen nu, nästa gång då sladdar du som fan. När hon körde den banan så sladdade vi hela tiden. Jag kommer ihåg hur jag hade tryckt mina händer mot fönstret och tryckt min kropp mot henne och bara skrek:) haahaah skulle ha haft en filmkamera:) men iaf när jag skulle göra sista varvet så hände det nånting så jag tappade totalt greppet om allt. Vi bokstavligt flög runt. Killarna innan oss sa precis då att vi stannar och kollar hur det går för tjejerna, dom vart helt chockade:) Det som hände var att vi sladdade så mycket att vi nästan åkte ur banan. Bilen flög upp på toppen där diket var. Där stog nästan bilen och vingla. Det var sååå nära att vi åkte ner på den andra banan där det var andra bilar som åkte. Läraren hade tidigare pratat med osv via radion ,men nu gick han ut till oss. hahahhahaha, tror inte att det var så vanligt:) Men nu fick hon som satt bredvid mig känna på en rejäl sladd:)

Nu till nått annat. Min underbara lilla prins är sjuk idag. Han har feber, hostar och har det svårt med andningen. Pratade med hans dagis och det visade sig att det var jätte många barn med exakt samma hosta. Ebba och Fanny har med haft den hostan, skumt. Svinis sprutan var ju två veckor sedan vi tog, så det borde ju inte vara det. Hoppas inte att lillan blir smittat nu. Till helgen är det tänkt att vi ska till nora på julmarknad. Ska bara strosa runt i alla lantliga inredningsbutiker som finns:) Och sen ska William få träffa tomten och kolla runt om han nu blir frisk så att säga.

Igår när jag var iväg så var barnen iväg med Jimmy och Mela för lite shopping i Örebro. Dom hade dokumenterat med så här kommer lite pix!!




Kolla in kvinnan bakom:) trodde först att hon var på riktigt när man tittar fort:)


Men fisa då:)




En trött William. Kolla in hans läppar, man kan tro att det är läppstift. Stackars så torra läppar



Tack till er alla som har hjälpt oss med barnvakt den här veckan:) Vi hade inte klarat det utan er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0