Yes!!!

Jag klarade provet:) Var jätte nervös innan och även under hela provtiden. Brukar aldrig vara så nervös inför ett prov. Hoppas bara nu att jag klarar uppkörningen... Nu tar jag iaf semester från körkortsboken ett tag..
Idag var det sista dagen på dagis så nu har William jullov. Har en massa saker inplanerade varje dag, full rulle hela tiden. Lördag ska vi in och shoppa alla julklappar, barnen lämnar vi bort. Igentligen skulle vi ha åkte till Ullared imorn, men känner att vi skippar julstressen där och tar det i örebro ist.

Den här veckan har varit relativt lugn. Vi har inte ränt runt så mycket, vilket har varit skönt. Igår var vi iväg med lillan till barnkliniken för en till kontroll. Hennes hosta har inte blivit bättre utan snara sämre+ att hon fick feber igen. Vi fick utskriven en medicin som skulle vidga hennes luftrör och det har redan blivit bättre. En konstig grej var att hon vägde bara 8400 och i september vägde hon 8290, så det betyder att hon knappt har gått upp 200 gram sen i sept??!!?? Vet ni var barnläkaren sa?? Gå iväg till baggängen du och väg henne där, man måste väga sig på samma våg. MEN HALLÅ?? 10 gram hit och dit kanske, men inte kg som det nu handlar om. Hon borde ju väga mycket mer. När William var 5 1/2 månader vägde han 8400, han är i försig kille och var en rund liten kille, men lite liten är hon allt. Så konstigt bara att dom skickar mig dit, baggängen kommer ju ändå att skicka tillbaka mig till sjukhuset.



Isabelle har verkligen fått en egen personlighet nu och en otrolig vilja.

hon vill helst stå i sin stol och äta
hon älskar när jag säger aj aj och gör då tvärtom
hon drar mig i håret och slår sig själv om hon inte får som hon vill
hon älskar sin bror
hon vill bli bärd hela tiden
hon blir ledsen om man inte är med henne
hon  är väldigt kramgo
hon älskar att bada
hon kan säga tutte och tisse (våran katt)

ja hon är nog en helt vanlig 11 månaders bebis:) som jag älskar mest av allt!




Min underbara son:)

Nu ska jag natta William och sen bara ta det lungt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat Annelie!!! Inte dåligt att du fixar så mycket;) Barnkliniken kan det där med att få allt att låta så normalt. Var ju precis samma sak med våran dotter. Man känner ju sitt barn bäst och man får lita på ens instinkt och hoppas på att läkarna tar det man säger på allvar. Oftast är det vell kanske magen som krånglar när de sover dåligt och är extremt behov av närhet. Ebba älskade oxå att bada. Tror hon tyckte det var skönt för magen med värmen från vattnet. Hon ville med var nära hela tiden och kunde knappast vara stilla. Tills den dagen vi kom på vad det var. Lycka till gumman!!

Kram på dig!!

2009-12-17 @ 22:26:29
Postat av: Sara

Glömde ju att skriva att det var från mig:)

2009-12-17 @ 22:27:13
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: Monica

grattis annelie, va skönt då kan du lägga det åt sidan, uppkörningen kommer gå toppen, sen kan du ju ta bilen hit till mig och hälsa på

Kram

2009-12-17 @ 23:45:21
Postat av: Ewa-Marie

GRATTIS!!!

Tänk om jag själv kunde få tummen ur ngn gång...grr. Men snart så :)

2009-12-18 @ 07:16:11
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt!!! Skönt att ha den delen avklarad, uppkörningen fixar du :)

2009-12-18 @ 10:52:00
Postat av: annelie

tack så mycket:) så skönt att ha det avklarat:)klart jag kan monica:)

2009-12-18 @ 11:06:58
Postat av: Malin Bergqvist

åh stort Grattis gumman!! Vad duktig du är:=) Hoppas att julkortet kom fram & att ni får en underbar helg! Pussa sötisarna Isabelle & William från oss!!!

2009-12-18 @ 14:13:41
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0