ÅÅÅÅÅ

ÅÅÅ vad arg jag var tidigare imorse. Skulle bara hämta vatten till William och när jag kom upp står han och kissar rätt ut på tv bänken och sina snuttisar som låg på golven. FATTAR inte varför han gör så?, detta har hänt flera gånger. När han kissar så verkar han inte bry sig för fem öre. Jag undrar om det är för han vill ha uppmärksamhet på nått sätt??!!??
Tråkigt att behöva blir arg tycker jag. Han är annars jätte duktigt att gå på toaletten. Hoppas att det går över snart iallfall, inte så kul att torka golvet efter pissnils varje dag:) Nog om det. Snart kommer Sara och barnen på frukost:)
Återkommer lite senare ang gårdagen, det hände grejer kan jag säga:)

Nu lär jag springa upp, William skriker som en dåre, och Isabelle sover

Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0