:)

Idag fick jag ett glädjande besked. Jag fick äntligen hämta min kamera. Vilket strul det vart med den.
Hade även råkat glömt att ta ut minneskortet när jag lämnade tillbaka min gamla, så även det kom tillbaka.
Hittade ett roligt kort!!


Han fick en idè att fixa lite med våra skor:)

Sitter just och funderar på vad vi har gjort idag, inte mycket kom jag fram till. Har märkt att jag oftast inte går utanför våran tomtgräns numera. När det har varit så fint väder vill jag bara vara hemma och bada i polen, sola och ta det lungt. Så konditionen är nått vi inte ska prata om.
William vart på lite bättre humör en sväng tills han skulle få popcorn av Micke. Vi hann lämna han i ca 5 min. När vi kom upp igen hade han slängt ut alla popcornen i HELA vardagrummet. Micke vart så arg och frustrerad så tillslut råkade han välta ut vinglaset på våran VITA rya matta, kul!!

Har precis fixat mina naglar. Köpte ett gel kit på lindex, vart ganska okej ändå.



Skulle ha krypit ner i sängen för länge sen. Har mycket att göra innan bröllopet.
Men hittar alltid nått jag måste göra innan jag ska sova:)

Lillfisan


Nu händer det grejer kan jag lova, allt går så fort framåt nu med lillan. Liten börjar bli stor:)

ha en trevlig helg!!

Vi höres på Söndag

/ A

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina!



Ja det ska jag absolut prova :)

2009-07-04 @ 06:19:26
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0