Hej alla glada

Sitter här med mitt morgon kaffe och njuter. William har precis vaknat och tittar på bompa. Micke sitter i köket och godkänner löner. Isabelle sover sin vardagliga morgon lur.
Detta är lunget före stormen hos oss, i vanlig ordning.

Idag händer det inga direkt drastiga saker. Ska bara måla trappan, så lilla Fisan ska sova hos Farmor:( Men det blir nog mysigt för dom.


Igår var jag med Jon på eftermiddan. Vi avnjöt en jätte god lunch på strandkanten.



Sen jag cyklade jag hem på min nya cykel:) Och storstädade. Hade bett Micke att städa när jag var borta för vi skulle få gäster, men när jag kom hem hade det inte hänt ett skit. Allt var som när jag åkte. Han försvar var att,
- Men jag har lagat mat
- Men hon var lite kinkig
- Men jag var tvungen att lasta i skräp i kärran.

ÅÅ karlar dom kan verkligen inte göra två saker samtidigt??!!??
Det är bara att sätta i Isabelle i ett bärsele ex och städa. Vi tjejer vi kan allt vi:) Vem är det som planerar och fixar allt hemma och när man ska i väg någonstans? Jo det är vi
Tror ärligt att gud skapade oss till att kunna göra allt detta, för att killen inte skulle kunna göra det. hahahah



En vanlig kväll här i bullebyn!!

   
William gillar INTE att blir fotograferad.

William och Viggo är både tremänningar och föda på samma dag. Det skiljer bara 1 1/2 timme mellan dom.

 

 
Tog kort på lillan när hon sov i vagnen
William kom gåendes utklädd till detta, gick sen och skrämde grann tjejerna.

Ska försöka övertala Micke att åka på loppis nu, får se hur det går:)

Ha en toppen dag i solen!! Vi hörs ikväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0