pruttväder!!

Vilket skit väder det vart idag. Vi har låst in oss och tänt brasan i köket och bara myser. Snart ska vi börja packa, det blir väldigt mycket kläder för fyra pers i en vecka. Vi funderar på att åka i natt, så William och Isabelle kan sova den mesta tiden. Plus att det inte är lika mycket trafik, vi får se hur vi gör.

Igår sov Isabelle hos Farmor. Dom hade haft det jätte kul. Lillan hade varit glad hela tiden. När trappan var klarmålad med grundningen passade jag på att gå till Sara och dricka vin. Det var super trevligt!!
Gick sen ut på statt, vilket var kul ett tag, men sen vart jag så trött och hungrig så jag gick hem. Börjar bli gammal känner jag:)

Jag och Sara tog ett antal kort på oss själva igår:) Det händer annars aldrig att jag är framför kameran.








En rolig film. Sara visste inte att hon vart filmad här:)



Nej nu ska vi börja packa, hörs på Tisdag när jag kommer åt en dator.

Ha en skön Söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0