snart klart!!

Idag är jag såååå seg!!!
Vi gick och la oss kl ett igår. Kanske inte sent för andra, men för oss är det sent. Spec när man ska upp flera gr om natten för att barnen vaknar hela tiden. William och Micke sover fortfarande. Ska ta och sätta på lite kaffe och mysa lite med Isabelle. Skulle vilja ha att man fick Aftonbladet+ nybakt bröd varjde morgon vid dörren, tror att man kan det??!!?? Förr vet jag man kunde det.

Igår körde vi för fullt här. Startade min morgon med att gå till stan och handla tacos, gå upp till färgbutiken och gå hem, i DETTA  regn. Det ända som är bra med regnet är att vi inte får lika dåligt samvete för att vi är inne och renoverar.
Men iaf det är vid sådanna här tillfällen man ska ha ett körkort. Har bara inte lust att ta det nu när Micke har semester.

Snart är golvet klart. Ska köpa alla lister och dyl som fattas idag. Sen ska vi åka och köpa nya vitvaror. Fick panik igår när vi drog ut diskmarskinen och la golv där. Den är både trasig och ful, så idag blir det nya!!!!

Igår kom Maria och hälsa på, vi syns aldrig nu för tiden så det var jätte kul att ha henne här:)

   

Idag blir det full rulle som vanligt, får se om jag återkommer.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0