Det var tydligen lördag idag!!

Fick för mig att det var Söndag idag, är en aning förvirrad!!! Skönt att Micke har semester nu, då blir alla dagar helg för oss, underbart!!

Micke och Johan är iväg och köper mer saker till köket. Snart ska vi börja lägga golv i hallen, blir klinkers istället för klickgolv som vi har nu.
Är barnvakt till Ebba och Fanny idag. Sara jobbar på HM några timmar idag. Har märkt att desto mer barn som är här, desto mer kan jag städa och pyssla själv. Inte för att jag inte vill vara med och leka med mina barn, men ibland är det skönt med lite igentid när man är uppe i det hela tiden.

Har precis tagit ett bad med fisan, så mysigt!! Nu har hon skönt somnat i sin säng. När vi vakna imorse fanns det inget varmvatten, snälla säg inte att varmvattenberedaren är trasig nu!! Micke fick ringa till El & Energi, som tur var hade det blivit strömavbrott för alla som hade fjärvärme, hu tur!!
Nej nu ska jag snart börja med maten, blir mat till 8 pers idag.

   
 Min nybadade älskade son!!!


   
Lillfisan i badet!!


Dagens barn är inte ute i skogen och bygger koja, nej dom sitter vid datorn:)


Återkommer lite senare med bilder från köket!!!!


/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs här. En rättelse på korkade Kissies påstående att Rädda barnen stoppar 85% av alla intjänade pengar i egen ficka.

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10546461#kommentera

2009-07-11 @ 19:54:05
Postat av: nicole

Fin blogg!

2009-07-11 @ 20:08:59
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha!!! Tack för att du var barnvakt och smart att sätta dem framför datorn,hehe!!! Du är super!!!

Kram

2009-07-11 @ 22:35:03
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0